86: Jobbat på gården

Det blev ingen eldning eftersom det blåste för mkt, istället har jag hjälpt farsan att klyva och stapla ved. Sånt trevligt som man kan göra när man ska bo på landet. Huset ser verkligen ut som ett ruckel nu och nu har dom krävt ut framför och det ser verkligen ut som om det ska rasa.
Men hade tänkt att klägga upp bilder ungefär en gång i veckan så ni kan se hur bygget utvecklar sig.
För jag tror det blir bra, i November när allt ska vara klart:)

Blev sugen på mat så köpte en pizza för att orka jobba:)

Huset på bilderna är alltså min mormor och morfars gamla hus som vi köpt, det ska totalrenoveras samt byggas ut och höjas i taket. Det ska bli Två våningar plus en källarvåning. Jag ska få ett rum på över våningen på 18,5 kvm, det ser jag fram emot:)

i




Kommentarer
Postat av: Anna

Haha jag tycker att man ser en jätteskillnad. Ser kort ut igen >.< Fast hon tog inte så mycket egentligen xD

2010-08-20 @ 19:04:34
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Loova

Den där pizzan såg riktigt jäkla god ut :O

2010-08-22 @ 09:00:48
URL: http://livetmedloova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0