2: Dagen

Idag gick jag upp tidigt, eller ah, 8:45 får betraktas som tidigt när man är ledig. Jag gick upp för att släppa ut valparna vid halv tio då vi har elva stycken Labrador valpar hemma nu på sju veckor. morsan är på jobbet så nu på morgonen hade jag jouren. Dom är otroligt söta med elva är ganska många:)



Men vid elva tog syrran över och jag drog till gymmet. Har tränat sen Januari för att försöka lägga på mig lite muskler, det går väl sådär. Men tycker allt att det börjar synas en viss skillnad:)




Efter gymmet Blev det en sväng bort till "gården" för att röja undan i det gamla köket med brorsan.
"Gården" är min mormor och morfars gamla gård som min familj ska renovera och så småningom flytta till.
Ser fram emot det!

Kommentarer
Postat av: ASIAT

vad har du gjort idag då?

kram! :)

2010-07-26 @ 20:37:51
URL: http://asiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0